Dessa allmänna villkor gäller för användningen av plattformen Premium Health, som erbjuder livsstilsprogram, hälsotjänster och mastermind-konsultationer. Genom att använda plattformen accepterar du dessa villkor.
Premium Health erbjuder en digital plattform för livsstilsprogram, hälsotjänster och mastermind-konsultationer. Produkter som säljs via plattformen levereras av med PM-International. Tjänster och produkter är tillgängliga för både privatpersoner och företag. Villkoren kan komma att uppdateras och förändras.
Leverans av produkter sker via PM-International enligt deras leveransvillkor. Alla villkor för leverans, inklusive fraktkostnader, leveranstider och eventuella förseningar, hanteras direkt av leverantören. Premium Health ansvarar för att plattformen fungerar som förväntat, men tar inget ansvar för eventuella leveransproblem med produkterna.
Betalning sker för produkter och mastermind-konsultationer. Alla priser anges tydligt vid beställningstillfället. Betalningen sker via de betalsätt som erbjuds på plattformen, och användaren ansvarar för att uppgifter som lämnas vid betalning är korrekta.
Vid dröjsmål med betalning eller leverans av tjänster eller produkter kontaktas användaren omgående. Vid försening från leverantören gäller leverantörens villkor.
För produkter gäller en 30-dagars nöjd kundgaranti. Användaren har rätt att returnera produkten på egen bekostnad och få pengarna tillbaka efter att använt dem i 30 dagar förutsatt att produktens kartonger skickas tillbaka till PM-Sweden, Ängelholm.
Avtal om leverans av produkter kan sägas upp enligt leverantörens villkor. För övriga tjänster, såsom tillgång till plattformen eller mastermind-konsultationer, kan användaren när som helst säga upp sitt medlemskap utan förpliktelser efter den aktuella faktureringsperiodens slut.
Produkter omfattas av en 30-dagars nöjd kundgaranti. Reklamationer som avser produkternas kvalitet eller leverans behandlas direkt av PM-International.
Premium Health förbehåller sig rätten att häva avtalet vid grovt avtalsbrott, såsom missbruk av plattformen eller obetald skuld efter förfallodagen. Vid hävning stängs tillgången till plattformen och eventuella beställningar avbryts.
Användare får inte överlåta sina rättigheter och skyldigheter enligt dessa villkor till tredje part utan skriftligt medgivande från Premium Health. Premium Health har rätt att överlåta sina rättigheter och skyldigheter till annan part utan föregående meddelande.
Support tillhandahålls via e-post eller chatt på plattformen under angivna tider. Premium Health strävar efter att svara på alla supportärenden inom 24 timmar.
Premium Health tillhandahåller ingen garanti för mastermind-konsultationerna eller hälsoprogrammens utfall, eftersom dessa är individuellt anpassade. Produkterna som levereras omfattas av leverantörens garantivillkor.
Behandling av personuppgifter sker i enlighet med GDPR och vår integritetspolicy. Vi samlar in och lagrar endast nödvändig information för att kunna erbjuda våra tjänster, och användaren har rätt att begära åtkomst eller radering av sina personuppgifter.
Användare är ansvariga för skador som orsakas genom missbruk av plattformen eller brott mot dessa villkor. Skadeståndsanspråk ska vara rimliga och proportionerliga till den skada som uppstått.